18 Μαρτίου 2010

Ηλείος για πάντα

Πολύς λόγος γίνεται τελευταία για την διοικητική υπαγωγή του Δήμου Βουπρασίας, όπου ανήκει και το χωριό μου, στο νομό Αχαΐας, δεν γνωρίζω ποιά είναι η επιθυμία της πλειοψηφίας των κατοίκων του δήμου μας και
ποια τα κίνητρα αυτών που υποστηρίζουν αυτή την εκδοχή, για τον εαυτό μου θα μιλήσω για να πω ότι εγώ γεννήθηκα, μεγάλωσα, έζησα, στα "άγια χώματα" της Ηλείας, (όπως συχνά μου λέει και ο συμπατριώτης μας εκ Γαστούνης, αντιπρόεδρος του Αρείου Πάγου κ. Γιαννακόπουλος Διονύσιος), σκέφτομαι ως Ηλείος και θα μου φαινόταν παράδοξο τώρα να υπαχθώ στην Αχαΐα.
Ο «Καλλικράτης» είναι ένα υπερσυγκεντρωτικό νομοθέτημα και δεν πρόκειται να λύσει κανένα από τα προβλήματα που αντιμετωπίζει αυτή τη στιγμή η ελληνική επαρχία, τα χωριά θα ερημώσουν, όπως συνέβη και με το δικό μου χωριό, η ανασφάλεια των κατοίκων θα ενταθεί λόγω της απομάκρυνσης από τα κέντρα των αποφάσεων, οι δήμαρχοι είναι πιθανόν να μην γνωρίζουν ούτε την ονομασία των μικρών οικισμών, πως λοιπόν θα λύσουν και τα όποια έκτακτα προβλήματά τους; 
Ποιος θα ενδιαφερθεί αν έχουμε διακοπή νερού τα Σαββατοκύριακα;
Τώρα που σχεδόν γνωριζόμαστε όλοι αντιμετωπίζουμε τέτοια προβλήματα και με δυσκολία τα λύνουμε, όταν ο δήμος θα έχει έδρα τη Γαστούνη ή τα Λεχαινά ή κάποια πόλη της Αχαΐας, ποιος θα τρέχει να τα αντιμετωπίσει;
Μήπως θεωρούν οι κυβερνώντες ότι οι υπέργηροι κάτοικοι των μικρών χωριών θα καταφέρουν να επαναδραστηριοποιηθούν στα κοινά;

Δεν υπάρχουν σχόλια: